Klantbeleving en service zijn altijd al onze speerpunten geweest. Het hele team werkt hard om klanten tevreden op weg te helpen. Dit vertaald zich in goede beoordelingen en positieve feedback waar wij erg trots op zijn. Vandaag werden onze inspanningen extra beloond met de Beat the Best Aftersales maandprijs die werd uitgereikt door Jeroen de Kroon van Opel Nederland.

Beat the Best Aftersales koelkast en overheerlijke chocoladerepen

Jacco Marijt (Aftersales Manager) nam de prijs in ontvangst. De ‘Beat the Best’ koelkast krijgt een goede plek in onze kantine en de bijbehorende chocoladerepen zijn inmiddels al verdwenen (en waarschijnlijk ook al op).

Het leveren van goede service werkt verslavend

Deze prestatie staat niet op zichzelf. Vorig jaar won ons verkoopteam (klein) zakelijke markt de Beat the Best sales zakelijk. De bepaalde koers is goed en wordt gewaardeerd door Opel Nederland én belangrijker onze klanten. Wij zijn koersvast en voor ons is dit slechts een begin.

Trots op onze toppers

Namens het gehele management willen wij alle monteurs, service medewerkers en medewerkers van het KCC bedanken voor de goede inzet en alle inspanningen. Alleen dankzij jullie inzet kunnen wij deze goede service blijven verlenen. Bedankt!